cecnilsson

Dag 190

Publicerad 2019-05-21 13:24:01 i Isotretinoin orifarm,

Dag 190 är jag på nu. Har ungefär kanske 4,5 månad kvar av tiden. 

Mitt öra ser bättre ut efter kuren med penicillinet. 
 

Tar nog ett tag till innan de läker helt efter brännskadan. 

Men min hy mår bra fortfarande, jag går utan smink och gud va skönt det är. Förstår nu grejen från er som alltid kan gå utan smink så jäkla härligt! Så slipper det bli så dyrt  med smink ta tid för att sminka sig ja allt. Hela tiden oroa sig att sminket försvinner under dagen, ha med sig smink i väskan. Ja allt det där. Jag SLIPPER det. Jag kan inte vara gladare än så pgr av det! Helt makalöst fantastiskt!,

Här är bilder från idag






Och ni som inte vet hur de såg ut innan så kommer här en bild  ne dant





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela