cecnilsson

Winter day

Publicerad 2018-12-24 00:49:41 i Allmänt,


Vilken mysig dag ! Vaknade upp med dem bästa , kommer ut i köket ser att det snöat hela natten och fortsätter snöa ! Att se så mycket vitt på marken gör mig glad , livet känns ljusare o mer positivt ! Vintern är en väldigt vacker årstid . Kylan gillar jag inte ! Men överlag älskar jag denna årstiden ! Kunna sitta inne och kolla på julfilmer med massa tända ljus o se snön yra där ute !! Livet. 

& ett stort plus att vi kommer ha en snö fylld julafton 😍🎄 

Det blev pulka åkning med barnen och Sara ❤️ sjukt mysigt , värsta träningspass att åka pulka speviellt när man ska upp o dra barn o pulkor haha ! 

Och ikväll kan jag somna med ett stort leende , jag känner bara sån lycka inom mig. Livet vänder snabbt & jag är med på det tåget. Längesen jag kände sån lycka inom mig! Fantastisk känsla !

Nu ska jag sova, Sov gott💋

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

(null) (null)

(null)

(null)

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela