cecnilsson

Dag 42

Publicerad 2018-12-24 00:41:34 i Isotretinoin orifarm,

Idag är jag på dag 42 , min hy har aldrig varit så fin som den är nu, & hur len hyn är , är ju helt galet.  Bästa jag någonsin gjort är att börjat med denna medicinen. 
Har ni problem med acne sök upp en riktig hud läkare och få hjälp för tro mig det är de bästa ni kan göra . 

Att jag gått och mått så dåligt så länge får mig bara att undra VARFÖR jag inte sökte hjälp tidigare och fick bukt med problemen . Jag längtar bara till sommarn ex... att känna att ja e "normal" när jag går och badar, att inte folk kollar på mig för mina acne problem .bara det betyder mycket för mig . Även om folk kanske inte kollr på just det så för en person som har dem problemen är det de enda personen tänker att folk tittar på , röda blossande utslag och att man är äcklig som det ut som man gör. 
Jag kan Stå ut med att mina läppar spricker gång på gång varje dag , & ha muskelvärk och vara torr på kroppen om det får mig att bli av med dessa äckliga problem! 
Jag är numera ett vandrande Lipsyl , har just nu Carmex till läpparna GULD VÄRD !!! Så bra !

2019 kommer bli bra ,mitt självförtroende är 100 gånger bättre redan efter bara 42 dagar ! 



(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela