cecnilsson

01.28

Publicerad 2018-11-18 01:35:33 i Allmänt,

Klockan är 01.28 och jag har precis landat i sängen . 
Haft en väldigt mysig dag !  Och gårkvällen var tiptop💫  

Hämtade Frida för att bege oss till mobilia snabbt sen vidare hem till Ida . Blev god mat och massa spel o snack hela kvällen långt ! Verkligen mysigt och behövligt ! 
Guldstjärna till dessa tjejerna ⭐️

Mitt huvud värker som bara den , fan att jag alltid ska lida av ständig huvudvärk . Nästinpå varje dag har jag det . 

Ne nuuuu ska jag stänga mina blå och fokusera på att sova , sova ut imorgon kanske om saga inte drygar sig om några timmar 😂 tur hon är söt och att jag älskar henne 🎀 

Städ och tvätt dag imorgon ! Blir nog en tur i skogen med Saga med ! 

Sov gott ❣️

(null)

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela